czwartek, 13 lutego 2014

Misiowa czapka dla niemowlaka

W końcu udało mi się wydziergać małe co nieco dla mojego synka :-)

Co prawda misiowa czapka nie jest jeszcze skończona, ale Bartuś wygląda w niej uroczo, więc musiałam go Wam pokazać.

czapk ana szydełku miś

Zamierzam jeszcze dorobić troczki do nauszników, aby czapeczka dobrze przylegała i chroniła uszka przed wiatrem. Może uda się też stworzyć oczka i nosek dla misia, zobaczymy.

czapka na szydełku miś

Jak większość moich robótek dla dzieci, również i ta powstała z włóczki Coats.
Całkiem niedawno gama kolorystyczna Red Heart Baby powiększyła się o prześliczną wełnę w kolorze kakaowym, od razu wiedziałam, że wyszydełkuję z niej coś dla mojego najmłodszego misiaka.


Misiowa czapka powstała ze słupków nakładanych, dzięki czemu jest idealna na zimowe spacerki.

7 komentarzy:

Agnieszka Wyrzykowska pisze...

Śliczna! Jak długo robisz taką czapkę?

Unknown pisze...

Dziękuję :-) Jak długo? To wszystko zależy od moich dzieci, ale od 3 do 7 wieczorów i czapa jest gotowa.

Anonimowy pisze...

Super pomysł tez chce sprobowac zrobic taka czapke dla mojego maluszka:) czakpa tez powstała z koła?

Unknown pisze...

Dziękuję :-) Oczywiście zachęcam do samodzielnego wykonania czapki, sprawia to dużo satysfakcji. Tak, czapkę zaczęłam od pętelki i później szydełkowałam na okrągłą standardową metodą stopniowego dobierania oczek. Jeśli będziesz mieć problem z modelowaniem kształtu czapki, to chętnie pomogę. Pozdrawiam, Aga

Anonimowy pisze...

Napewno będę miała problem, bo jak narazie same kocyki robiłam. A to juz coś trudniejszego jest. Ale liczę na twoją pomoc ;)

Helena Trojańska pisze...

Witam,
mam ogromną chęć zrobić taką czapulkę!
Tylko nie wiem jak zrobić tap piękne nauszniki, czy mogłaby Pani pomóc?

Unknown pisze...

Witam, zachęcam do dziergania, czapka jest idealna na zimowe spacerki :-) Zapraszam do zapoznania się z moją instrukcją słupków nakładanych. Pokazuję tam, że słupki nakładane można przerabiać na dwa sposoby, od przodu i od tyłu. Stosując tę metodę, można uzyskać jednolitość wzoru na nausznikach.Pozdrawiam