piątek, 31 października 2014

Miś uszatek

Jestem sobie mały miś... i już nie mogę się doczekać kiedy wyściska mnie mój przyjaciel :-)

crochet teddy bear

Miś jest prezentem dla niezwykle sympatycznego i przesłodkiego chłopczyka... ale ciiiii, to na razie sekret ;-)
Niestety sezon na gila w pełni, więc nasze spotkania towarzyskie są bardzo mocno ograniczone ale mam nadzieję, że Miś Uszatek trafi do rączek swojego nowego przyjaciela już wkrótce.

miś uszatek na szydełku

Na razie mój Bartuś tuli go i całuje, więc myślę, że jest w dobrych rękach :-)

Miś powstał na bazie wielokrotnie przerabianego przeze mnie schematu, aczkolwiek wprowadziłam sporo zmian i różni się od swojego starszego rodzeństwa, Misi-Rysi i Misia-Zdzisia ;-)

red heart baby 8530

Oczywiście użyłam moich Red Heart Baby firmy Coats, zestawiając kakaowy brąz 8530 z jaśniutkim ecru 8528.

Już wiesz u kogo zamieszka Miś Uszatek?

1 komentarz:

Aguska31 pisze...

Witaj :)
Slicznie szydelkujesz :) Tak troszke poogladalam u Ciebie i z mila checia jeszcze zajze :) Sliczny misiu :) Pozdrawiam :) Agnieszka