piątek, 12 września 2014

Kocia czapka

Skończona!
Ależ to długo trwało. Jest to niewątpliwie najdłużej dziergana przeze mnie czapka, dlaczego? 
Z powodu absolutnego braku pomysłu na jej wykończenie.
Przyznam, że niezliczoną ilość razy testowałam pomysły na buźkę kotka, zmieniałam, prułam, przerabiałam, ale w końcu powstała i jestem nawet zadowolona z efektu końcowego.

czapka kot na szydełku

Mam nadzieję, że wielbiciel kotków, Antoś będzie ją chętnie nosił :-)

Czapkę zrobiłam półsłupkami z narzuconą nitką, dzięki czemu jest ona idealna na chłodne dni, do tego nauszniki zabezpieczające uszy przed wiatrem i  każdy jesienny spacer będzie przyjemnością.

czapka z kotem

 Użyłam lubianych przeze mnie Red Heart Baby, które nie "gryzą" i posiadają odpowiednie atesty, dlatego są idealne dla milusińskich.
8530- brąz
8528- ecru, ale dla mnie jest to kolor "budyniowy", mniam ;-)

red heart baby

Problematyczne było wykończenie czapki, do którego użyłam innych produktów Coats, tym razem jest to RH Bella oraz Yarn Art Jeans.

kocie oczy

ps. czyż mój synuś nie wygląda pięknie w tym brązie, cukiereczek :-) (...zakochana mamuśka...)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

No model cudowny :) A czapka, wow. Jestem kociara, więc wiem co mówię :D

Unknown pisze...

Dziękuję :-) Mój synuś też uwielbia kotki, nie chciał zdjąć czapki :-)