czwartek, 29 stycznia 2015

Zimowa sowa :-)

Czapka sowa już gotowa :-)


Piękny jesienny krajobraz zmobilizował mnie do skończenia naszej nowej, fioletowej czapeczki. Dzięki wykończeniu z włóczki YarnArt Happy, mój ostatni projekcik wygląda jakby ciągle był oprószony śniegiem :-)


A najważniejsze, że Amelka strasznie lubi swoją nową czapkę, a najbardziej podobają jej się kudłate warkocze.


Kiedy zakłada czapkę i przegląda się w lustrze śpiewa do siebie: "włochata dzidzia, włochata dzidzia" ;-) 


Już się zabrałam za komin do kompletu, który będzie zrobiony na drutach :-) Mam tylko nadzieję, że nie będę go pruła tyle razy co poprzedni, grrr.


Włóczka YarnArt Happy jest po prostu boska, polecam każdej szydełko- maniaczce. Ja już wymyśliłam sobie zimowe czapki na następny sezon, hihihi ;-)

2 komentarze:

anuk_pl pisze...

Śliczna ta ośnieżona czapucha! :))
ps.na blogu nie ma wzoru na poduchę GRANNY HEART, ale postaram się go umieścić w najbliższym czasie :)

Unknown pisze...

Dzięki :-) Twoje Granny Heart są również genialne, już zabrałam się za rozpisywanie wzoru ;-)