piątek, 12 września 2014

Świeżutkie nowości Red Heart Baby

Widzieliście może nowości w kolekcji włóczek Red Heart Baby? Bo ja nie tylko widziałam, ale już mam kilka własnych motków i pomysłów na ich wykorzystanie :-)

Włóczki są tak świeżutkie, że niemalże niedostępne, przynajmniej u moich ulubionych sprzedawców i w znanych mi pasmanteriach. A skąd wiedziałam o nowych kolorkach? Oczywiście od Eweliny z "Mamuniowo-wieczorowo", która natknęła się na nie na wybrzeżu.

red heart baby 8534

Mnie urzekły 3 kolory:
8534- melanż amarant-różowy- biały
8535- melanż niebieski-zielony-biały
8531- morelowy, który na zdjęciu wygląda odrobinkę lepiej niż na żywo, ale nie szkodzi, bo pomysł na jego wykorzystanie na pewno się znajdzie. Macie jakieś propozycje?

A to nie wszystkie nowe propozycje Coats, zapraszam do przeglądania Czeskich i Słowackich stron z włóczkami, tam znajdziecie wszystkie nowości.

Jak wam się podobają?

Brak komentarzy: