niedziela, 13 września 2015

Strażak Filip

Jesienna czapka dla strażaka powstała już bardzo dawno temu, ale (nie wiem dlaczego, nie wiem jak) zapomniałam pokazać ją na blogu. W związku ze zbliżającymi się chłodniejszymi dniami otrzymałam kilka zapytać o moje hand-made'owe twory i oświeciło mnie ;-)


Troszkę spóźniona prezentacja, ale pora roku idealna :-P


Podobny hełm strażacki, tylko w wersji zimowej wydziergałam dla kolegi Filipa, super strażaka Mikołaja :-) Prezentowana czapka zrobiona jest słupkami reliefowymi, dzięki czemu nie jest bardzo gruba, a jednocześnie chroni główkę nawet w chłodne jesienne dni.


 Nauszniki zapinane pod brodą zadowolą każdą mamę. Po prostu nie ma szans, żeby szkrabowi zawiało uszy.


A tak na marginesie... Zdjęcia mojego "bubusia" sprzed roku... niesamowite jak on się zmienił, teraz to już ponad dwuletni mężczyzna ;-)


8 komentarzy:

Aguska31 pisze...

Sliczny chlopczyk :))) Czapeczka na prawde Super :))) Zycze Milego Nowego Tygodnia !! :) Pozdrawiam :))

Beva pisze...

Wspaniała czapka! Ciekawy pomysł i znakomite wykonanie.

Unknown pisze...

Dziękuję :-) I ciepło w główkę :-D

Anonimowy pisze...

Pieknie tez tak chce dziergac

Unknown pisze...

:-) Nic prostszego, na początek wystarczy 1 szydełko, motek włóczki, dobre chęci i odrobina inspiracji :-)

Unknown pisze...

:-) Nic prostszego, na początek wystarczy 1 szydełko, motek włóczki, dobre chęci i odrobina inspiracji :-)

Unknown pisze...

No czapa super !! A strażak wygląda w niej przeuroczo :)

Unknown pisze...

Nie zaprzeczę, że mam w domu super przystojniaka :-) (pewnie jak każda zakochana mamuśka)