poniedziałek, 23 czerwca 2014

Czapka Angry Birds

Sezon na ciepłe czapeczki zacznie się dopiero za kilka miesięcy, ale ja już intensywnie pracuję :-)
Właśnie skończyłam czapeczkę dla chłopca z serii "Angry Birds".



Niestety mój ulubiony model jest już na tyle szybki i niecierpliwy, że trudno mi było zrobić "dobre" zdjęcie czapeczki. Nawet ze wsparciem cioci Kasi nie udało się okiełznać temperamentu mojego synka, więc do łask wrócił po prostu balonik ;-P


Jakich włóczek użyłam? Zaskoczenia nie ma, oczywiście Red Heart, ale tym razem oprócz Baby użyłam czarnej włóczki z serii Bella. 
Niestety w gamie Red Heart Baby nie ma koloru czarnego, ale dzięki podobnej grubości Bella spisała się świetnie.


Nowością dla mnie było wydzierganie czapki półsłupkami z narzuconą nitką (półsłupkami reliefowymi). Wcześniej wydawało mi się, że ścieg ten będzie mało elastyczny i czapki nie będą dobrze leżały na małych główkach. Teraz stwierdzam, że absolutnie się myliłam!
Czapka nie dość, że wygląda świetnie (bardziej męsko ;-P), to również jest elastyczna, ładnie leży i naprawdę jestem zadowolona z efektów mojej pracy.


Jak zrobić szydełkową czapkę półsłupkami nakładanymi?
Zachęcam do spróbowania, przepis w kolejnym poście.


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Fantastyczna :)

Anonimowy pisze...

A tak się starałam :(, czapka jest cudna!!!

Unknown pisze...

Mimi, gdyby nie twoje wsparcie to nie byłoby tych pięknych zdjęć w krzaczkach,dziękuję :-)