wtorek, 17 czerwca 2014

Kotek psotek

Tym razem przytulak dla fana kotów, Antosia.

kot na szydełku

Przyznaję, że pierwszy raz szydełkowałam kota, więc było to dla mnie nowe wyzwanie. Oczywiście standardowo wyglądało to tak: szydełkowałam, prułam, szydełkowałam, prułam, poprawiałam i znów szydełkowałam, ale w końcu jest :-) Kotek Psotek powstał.

amigurumi cat
crochet amigurumi

Wzór na szydełkowego kotka skrzętnie zanotowałam, ponieważ już w trakcie dziergania moja córeczka cały czas upominała się, że też chciałaby mieć takiego słodziaka. Oczywiście Amelka zamówiła koteczka fioletowo- różowego, więc kolejny szydełkowy projekt przede mną.

Do "szydłowania" użyłam moich Red Heart z serii Baby, w kolorach: 8522- melanż szaro-niebiesko-beżowy, 8507- niebieski oraz 8528- kremowy. Kolory są śliczne, prawda?

włóczki red heart

Natychmiast po doszyciu oczek kotek został przytulony i moja córcia pięknie się nim zaopiekowała. Dostał nawet swój własny becik :-)



Nie mam wyjścia, niedługo zabieram się za kolejnego koteczka... :-)

Brak komentarzy: