poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Wiosennie i kolorowo

A oto druga odsłona czapki DJ-ki, tym razem dla mojej córci, w jej ulubionych kolorach z niezastąpionymi fioletowymi dodatkami.

nauszniki na szydełku

Jak widać na powyższym zdjęciu, okrągłe nauszniki przykrywają opaskę oraz warkocze, nie było to celowe... po prostu pomyliło mi się ;-) Wydaje mi się, że takie wykończenie jest równie ładne jak pierwsza wersja czapki DJ-ki, co wy na to?

czapka z nausznikami

Czapka, jak na wiosenną serię przystało, wydziergana została słupkami, wykończona rzędem półsłupków z narzuconą nitką,w który wplotłam gumowaną nić. Nauszniki i opaskę, dla uzyskania efektu sztywności i zwartej struktury, wykonałam półsłupkami z narzuconą nitką.

Nie obyło się bez włóczek Red Heart Baby w kolorach 8517 (melanż) oraz 8519 (jasny fiolet). Oczywiście, jak zwykle przy akrylowych włóczkach z serii Baby, użyłam teflonowego szydełka nr 3.

Brak komentarzy: