czwartek, 20 listopada 2014

Kociaki Przytulaki

Drobna zmiana tematu. Co prawda wciąż szydełkowo, ale powracam do mojego ulubionego dziergania dla dzieciaków.
Mogę już przedstawić "Kotki eMki" :-)


Dlaczego "eMki"? A dlatego, że trafiły już do maleńkich rączek rodzeństwa Michalinki i Michałka.


Wcześniej oczywiście zostały przytulone i ucałowane przez Bartusia :-)


Szydełkowe kotki wydziergałam z nowości w gamie Red Heart Baby: 8535- zielony melanż, 8534- różowy melanż. Fajne kolorki, prawda?

 

Kocia-dziewczynka dostała białą spódniczkę baletnicy, a kotek- chłopczyk plecak na skarby. O dziwo całkiem pojemny ten placaczek, mój syn wepchnął do niego malutkiego resoraka ;-)

Kotki już przytulone, dzieci zadowolone, a ja oczywiście zmotywowana do dalszych działań! Wielkim  krokami zbliżają się Święta, a u mnie bożonarodzeniowej atmosfery brak... ehhh, trzeba się poprawić :-)

2 komentarze:

Aguska31 pisze...

Bartus jest Cuudny !!! :) A kotki Sliczne :))) Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Dziękuję, jak każda zakochana mamuśka potwierdzam, że mój synuś jest cudowny :-) Zwłaszcza kiedy przez malutką chwilkę nie rozrabia ;-)