poniedziałek, 10 listopada 2014

Męskie otulanie ;-)

Zajrzałam do mojego kuferka od Coats i okazało się, że jest tam mnóstwo pięknych i niepowtarzalnych włóczek, z których można tworzyć niepowtarzalne zimowe robótki.
Znalazłam między innymi bardzo ciekawy melanż w kolorach ziemi Red Heart Denver, który mój mąż od razu zarezerwował dla siebie :-)


Zwykły szaliczek, wydziergany półsłupkami z narzuconą nitką, ale... moim zdaniem bardzo ciekawy i niepowtarzalny.

szalik męski na szydełku


crochet scarf for men

A włóczka? Tak, jak już wspomniałam Red Heart Denver w barwach ziemi. Przyznam, że nie przepadam za takimi kolorami, ale ich połączenie jest moim zdaniem naprawdę urzekające.

Red Heart Denver Color

ps. Sebastian już maszeruje w swoim nowym szaliczku :-)

3 komentarze:

anuk_pl pisze...

Na Twoim miejscu chętnie bym pożyczała szaliczek ;))) Świetne wykonanie i super się prezentuje :)

Unknown pisze...

Dziękuję :-) Trafiłaś w sedno, dzisiaj mąż pożyczył naszej córci szalik w drodze do przedszkola :-)

anuk_pl pisze...

;)))